  • Data: 2013-11-13 10:07:42
    Temat: Re: Instytucje publiczne, a oprogramowanie komercyjne.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Nov 2013, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2013-11-12, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie tego dotyczył mój opis. Proszę przeczytaj ze zrozumieniem
    > co napisałem.

    Ale tego właśnie dotyczył.
    Gdzieś niedawno widziałem jak ktoś pisał, że używał bardzo różnych
    egzotycznych przeglądarek.
    I właśnie to czyni się na własne ryzyko - bo oczywiście możesz wierzyć,
    że dany wydawca oprogramowania nie wszyje w niego "pułapki".
    Użyjesz przeglądarki firmy "krzak", masz jakieś szanse, że krzak
    wszył haczyk na banki, co dokładnie wypełnia opis Tomasza.
    Użyjesz przeglądarki firmy "gigant", masz większe szanse, że komuś
    chciało się szukać błędów, które poskutkują dorwaniem się do
    transmisji. Na deser może się okazać, że dziura była celowa,
    bo jakiś urząd federalny chciał mieć "zapasowe wejście" na wszelki
    wypadek i ktoś je znalazł.
    I nie zapewnisz "kontroli" nad Płatnikiem uniemożliwiającej
    szukania w nim błędów :>

    To, czy Twój program ukradnie Ci Twoje własne dane zależy
    wyłącznie od tego programu - czyli odpowiedzi na pytanie
    skąd Ty go weźmiesz i czy go ktoś shackował.

    pzdr, Gotfryd