  • Data: 2013-02-17 22:01:42
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jak ją złośliwie gdzieś w krzakach ukryłeś...

    Mogł jeż strącić. Pozwij jeża (cywilnie). Natomiast spadnięcie tabliczki
    nie ma znaczenia w kontekście własności nieruchomości :)

    > I płacisz za wezwanie patrolu.

    Zalezy jaka mam umowe. Bo i tak place za ochronę. Ale to Cię najmniej
    interesuje, bo nie jesteś stroną umowy.

    > A ja wychodzę zdziwiony "Po kiego grzyba ten matoł zostawia otwartą
    > bramę i zamiast jak człowiek powiedzieć, że sobie gości nie życzy, wzywa
    > jakichś goryli? Nudzi mu się?".

    "Czlowiek se otwera bramę, bo ma wlasnie dostawa przyjechać, a tu zaraz
    zza krzaka jakiś menel się wpieprza..."

    > Na szczęście takich jak ty jest mało - większość ludzi jak sobie nie
    > życzy gości to albo zamyka bramę, albo po ludzku prosi o opuszczenie
    > terenu.

    Albo wzywa upoważnionych służących, zeby wyprosili...

    > Mam świadków twierdzących inaczej, zboczku.

    Współwinnych :) Nie próbowali Cię powstrzymać przed pobiciem. Do
    zatrzymania obywatelskiego nie jest potrzebne pobicie. Zwlaszcza, gdy
    dany człowiek nie zachowuje się agresywnie.

    Czy molestowanie przez dotknięcie kolan jest agresywne? Raczej nie. Do
    tego mam papiery na moje zboczenie. Wiec pobiłęś chorego człowieka na
    oczach innych ludzi (i na nagraniu z monitoringu).