  • Data: 2013-02-17 22:40:24
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Mam wrażenie, że któryś ze smartfonów które miałem w rękach tak właśnie
    > się zachowywał.
    > Ale może mi się tylko tak wydaje.

    Ogolnie to lap/smat/tablet maja tak, ze jak sie zalogujsze do jakiejs
    sieci z haslem to pyta "czy laczyc pozniej automatycznie". Nie wiem,
    moze bez hasla tez jest "czy laczyc pozniej automatycznie".

    Niemniej jednak na zadnym urzadzeniu czy systemie nie stwierdzilem
    dotychczas autolaczenia z nieznanym wifi jako default.