  • Data: 2013-02-18 00:46:39
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "W.P." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mr. Misio napisał:
    > Użytkownik W.P. napisał:MA

    > No dobra, nawet jeśli to drukarką ciężko zhackować bank :)

    MAC cloning i jesteśmy "drukarką"...?

    Pomyśl:
    anonimowy hot-spot, linux "LiveCD"... MAC clone...
    trzeba więcej?
    Kto będzie oskarżonym? HP? Brother? :)

    Głupio, że (polskie?) prawo chce karać "script-kiddies" - bo TYLKO ich
    mogą "złapać"... a "prawdziwi" "h[c]ackerzy" (robiący pieniądze)
    pozostają bezkarni (bo wiedzą, jak SIEBIE zabezpieczyć..)

    W.P.