  • Data: 2013-02-17 22:24:28
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > I zamiast powiedzieć jak człowiek wołasz patrol??

    Akurat czekam na dostawe sztabek złota. Ciesz sie, ze nie strzelam bez
    ostrzezenia.

    > Meneli to szukaj w swojej rodzinie.

    Szukam, szukam, ale ciagle nie znajduje :)

    > Jak są pod ręką...

    Jak mi się chce. Pozwolisz, ze bede uzywal tego za co place?

    > Do zatrzymania nie, ale jak mi jakiś zboczek siada na kolanach to się
    > bronię.

    Nadużycie w zakresie obrony własnej. Nie byłem agresywny. Zareagowałeś
    nieproporcjonalnie do zagrożenia.

    BTW:

    "W tym czasie obok nich przechodziło dwóch mężczyzn. Prawdopodobnie
    jeden z nich potknął się o nogę dziewczyny. Wrócił, uderzył ją otwartą
    dłonią w twarz i odszedł. 20-latek pobiegł za napastnikiem. Ten
    wyciągnął nóż i dziewięć razy ugodził chłopaka. Siedem z tych ran było
    śmiertelnych."

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lodz/zarzut-zab
    ojstwa-20-latka-dla-jego-rowiesnika-rafa,1,5423101,r
    egion-wiadomosc.html

    > Mhm, tak się pedofile tłumaczą...

    Jeśli jesteś dzieckiem...

    ...to przepraszam ;)