  • Data: 2013-02-17 20:11:50
    Temat: Re: Hacking...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2013 20:01, Mr. Misio pisze:

    > To zaczyna robić się nudne z Twojej strony.

    Misio biedny traci argumenty...

    > Kodeks Karny.

    Gdzie konkretnie? Skorzystanie z czegoś udostępnionego nie jest wyjęciem
    spod władztwa.

    > Sąd ocenia.

    No i ocenił w tym wątku - ukarał udostępniającego ;->

    > ROTFL :)

    Spełnia dosłowne warunki definicji na którą się powołujesz.

    > ROTFL :)

    No i co się rechoczesz jak głupi do sera?

    > Nikt nie powiedział też, że nie jest przymocowana. I?

    To był mój przykład więc chyba ja wiem jaka była ta przykładowa ławka.

    > Zgaduj :)

    Migasz się od odpowiedzi.

    > Wlasciciel odpowiada za jedno. Złodziej za drugie.

    Ale najpierw udowodnij że to złodziej. Jakby sprzedał, schował albo się
    włamał - sprawa jasna. Ale tutaj skorzystał z pojazdu udostępnionego
    przez właściciela. Bo jakby nie chciał udostępnić to zgodnie z prawem
    powinien zabezpieczyć.

    > Ja? Zacytujesz?

    Chciałeś ukarać kogoś, kto skorzystał z udostępnionego pojazdu.

    Zgoda, że nie jest to ogólnie przyjęty w Polsce zwyczaj, ale zwyczaj nie
    jest prawem - i w przypadku kradzieży musisz udowodnić zamiar.