  • Data: 2013-02-17 20:27:32
    Temat: Re: Hacking...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Gdzie konkretnie? Skorzystanie z czegoś udostępnionego nie jest wyjęciem
    > spod władztwa.

    A teraz argumentuj, tak, zeby przekoac sad, ze ten samochod był
    udostępniony do uzytku publicznego dla każdego. Wtedy wygrasz

    > Spełnia dosłowne warunki definicji na którą się powołujesz.

    A nie jest tak, ze oni ci te ulotki dają?

    To następnym razem sprobuj wyjąc komuś te ulotki z samochodu. Bwez jego
    pozwolenia.

    > To był mój przykład więc chyba ja wiem jaka była ta przykładowa ławka.

    Ale nie napisales. Wiec to ja wiem jaka była to ławka.

    > Migasz się od odpowiedzi.

    Nie. Wierze w Twój intelekt i bystrość umysłu :)

    > Ale najpierw udowodnij że to złodziej. Jakby sprzedał, schował albo się
    > włamał - sprawa jasna. Ale tutaj skorzystał z pojazdu udostępnionego
    > przez właściciela. Bo jakby nie chciał udostępnić to zgodnie z prawem
    > powinien zabezpieczyć.

    Mylisz intencje. Zaniedbanie != zezwolenie.

    > Chciałeś ukarać kogoś, kto skorzystał z udostępnionego pojazdu.
    >
    > Zgoda, że nie jest to ogólnie przyjęty w Polsce zwyczaj, ale zwyczaj nie
    > jest prawem - i w przypadku kradzieży musisz udowodnić zamiar.

    Miałem samochód. Nie mam samochodu. Samochodem jezdzi ALawa. Złodziej.