  • Data: 2003-07-31 08:11:10
    Temat: Re: Groźby przez SMS - byłem na Policji i NIC... pomocy :(
    Od: "therion007" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podejrzewam, że zbyt dosłownie zrozumiałeś sformułowanie "idź" - miało być
    > "idź z pismem" ew. "wyślij pocztą". Ale potraktować to jako groźbę karalną
    > będzie niełatwo.

    Obawaim się, że masz rację, trudno będzie uznać to za groźbę...
    Ja widzaiłbym tu raczej molestowanie sexualne, ale mogę się mylić ...

    > Co do współpracy z operatorem - zapomnij, to się robi tak,
    > że najpierw policja ew. prokuratura a dopiero oni lecą z tym do operatora.

    Wniosek o udostępnienie danych osobowych może złożyć do operatora tylko
    prokurator ...

    > Ale zrób tak: napisz pismo na policję ew. prokuraturę, opisz w nim
    sytuację.

    prokurator pewnie wyda polecenie wszczęcia dochodzenia, które i tak zostanie
    umorzone z powodu braku cech przestępstwa ... (słowo - TO - niewiele znaczy)