  • Data: 2003-07-31 08:32:21
    Temat: Re: Groźby przez SMS - byłem na Policji i NIC... pomocy :(
    Od: "maluman" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym mozna popytac na jakichs grupach psychologicznych.

    No nie wiem... wyobraź że sobie idziesz nocką (jesteś kobitką) - podchodzi
    do Ciebie gościu i mówi "Niedługo CIę zgwałcę, póki co popatrzę sobie". To
    co robisz? Wchodzisz na grupy dyskusyjne dot. psychologii? Liczy się ocena
    realnego zagrożenia. Z smsa którego przytoczyłem wynika wprost, że koleś się
    czai. Ja wiem że on nie napisze w smsie kiedy to zrobi, ale kurka wodna
    gdyby chociaż policja się pofatygowała i powiedziała mu, że wiedzą kim jest,
    to może byłby mniej groźny.
    Nie moim zadaniem jest przewidywać kto to: czy ekshibicjonista, czy
    zboczeniec, czy zabójca maniakalny, czy znajomy robiący sobie żarty.
    Zagrożenie jest REALNE.

    maluman