  • Data: 2003-07-31 08:24:54
    Temat: Re: Groźby przez SMS - byłem na Policji i NIC... pomocy :(
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Recently maluman wrote:

    > Owszem... można zmienić numer, ale z smsa wynika, że komórka jest rzeczą
    > "wtórną". Kontakt z ofiarą jest na ulicy, więc co da zmiana? Że nie ostrzeże
    > zanim coś zrobi?

    No chyba nie liczysz na to, ze poda w SMSie kiedy sie zaczai !
    Poza tym mozna popytac na jakichs grupach psychologicznych.
    Bo wydaje mi sie, ze ten "typ" jest mniej grozny od takich co wlasnie
    nie grożą. Gosc ma satysfakcje wlasnie z takiego zastraszania.
    Dlatego brak mozliwosci realizacji tego moze go zmusic do innego kroku,
    bedzie podrzucal anonimy, probowal zdobyc ponownie numer tel i wowczas
    moze latwiej bedzie go namierzyc. Droga wysledzenia go sladem SMS-s wydaje
    mi sie zbyt trudna nawet dla detektywa, a jak widzisz z innych odpowiedzi
    prokuratura raczej sie tym nie zainteresuje.

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool