  • Data: 2002-04-01 16:53:32
    Temat: Re: Foto-radar.
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3ca812d1.345708@news.onet.pl...

    > Czyli wracamy do punkru wyjscia: wskazania kto i gdzie (akt prawny)
    na
> [...]
    > samochodem. Policja wzywa mnie i przesłuchuje.. własnie w jakim
    > charakterze, swiadka ? (nic nie wiem, w tym czasie byłem w innym
    > miejscu, nie byłem swiadkiem wykroczenia). Podejrzanego ?
    > Pada pytanie komu pożyczyłem pojazd i własnie moja watpliwosc:
    > - czy w sprawie o wykroczenie mam prawny obowiazek wskazac (art. 65
    §2
    > to za mało do ukarania [brak obowiazku])
    > - pojazd może użytkować np. moja żona jako współwłasciciel
    (wspolnosc
    > majatkowa) i na tych samych zasadach mogla ona kierować lub

    Wg.ciebie wlasciciel takiego obowiazku nie posiada? To po co policji
    takie urzadzenia? We wtorek powiem ci dokladnie na jakiej podstawie
    kieruje policja wnioski za niewskazanie kierowcy.W Niemczech mandat
    placi wlasciciel pojazdu.Nikt tam nie wnika kto kierowal.Chyba wyszli
    z zalozenia ze wlasciciel sam sie "rozliczy" z kierowca ktoremu
    uzyczyl pojazd.

    Leszek