  • Data: 2002-04-03 12:43:24
    Temat: Re: Foto-radar.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek"

    [...] >
    > Watek byl o fotoradarach.Jak ci zrobia fotke to wezwanie dostaniesz za
    > ~miesiac a nie po dwoch latach bo sie wykroczenie przedawni.

    Byl. Ale to ie zwalnia z zetelnosci.
    A po miesiacu NAPRAWDE mozna nie pamietac,
    kto kierowal pojazdem. ja ne mam problemu, zawsze kueruje.
    ale mam znajomych u ktorych juz tak latwo nie jest.

    > A to ze
    > powiesz po miesiacu ze nie pamietasz kto kierowal to juz Twoj(lub
    > twego adwokata) problem.

    To jakies pomieszanie.
    Dlazego ja mam miec problem z tym, ze nie pamietam?

    Jesli jest przepis ze za niepamietanie grzywna - to nie ma problemu.
    Niepamietam -> place.

    A jesli wolno niepamietac to juz nie moj problem
    .
    > A sedzia zadba o to(za zawracanie mu d...)
    > abys na drugi raz przyznal sie do kierowania.

    cos sie chyba Panu epoki pop......

    Od kiedy to sedzia moze "zadbac" o swiadka za to,
    ze nie pamieta ?

    > Po prostu przywali ci
    > grzywne kilka razy wieksza niz mandat+koszty postepowania.

    ZA CO?
    Niechze mi Pan w koncu wskaze ten przepis, ktory pozwala sedziemu
    "przywalic" swiadkowi grzywne za niepamietanie.

    > Pozdrawiam
    >
    > P.S Jesli wlasciciel pojazdu ma krotka pamiec to ja jako sedzia
    > zaproponuje mu zapisywanie w specjalnie prowadzonym kajecie komu
    > pozycza.

    A na jakiej podstawie ?

    > Leszek

    Boguslaw