  • Data: 2024-03-31 08:56:45
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to pewnie nie jest żadna suma kontrolna w standardowym rozumieniu.

    Zapewne - ale Robert własnie tak napisał, a Robert się nie myli;)

    > Zapomnijmy na moment o tej sumie, a po prostu przyjmijmy ze to mają być
    > np. dwa identyczne pliki. Jak to jest plik o wielkości np 5GB to
    > wystarczyć odczytać z niego n-bloków np. o rozmiarze 4 czy 8kB z różnych
    > miejsc tego pliku i porównać.

    Tak naprawdę to żeby (z grubsza) sprawdzić to wystarczy zrobić listę
    plików o konkretnej wielkości. No ale Robert wymyślił sumę kontrolną i
    progrm który ją oblicza w chwilę dla wszytkich plików na dysku, to niech
    teraz daje, albo przyznaje że to zmyślił. Kulsony nie powinny kłamać, bo
    to nieładnie i podważa zaufanie formacji (a raczej potwierdza całkowity
    brak zaufania). A tak w ogóle to po prostu wpadali i zabierali sprzęt bo
    takie mieli rozkazy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!