  • Data: 2021-04-23 21:40:42
    Temat: Re: Faktura i do kosza... :)
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    cef w
    <news:608318f3$0$514$65785112@news.neostrada.pl>:

    > No właśnie krótkowzroczne jest to, że Ty nie przewidujesz,
    > że pytającego interesują konsekwencje nie tylko dla niego,

    Cały czas sie chciałbym sie dowiedzieć dlaczego pytający a nie "nabywwca".
    I skąd masz informację, że pytającego interesują problemy firmy (z US),
    która mu nie oddała za 1000 obiadów z kontrahentem.
    IMHO gdyby chciał się odgryźć, mógłby "uprzejmie donoszę", skoro tego nie
    robi, to ma w dupie, czy wyjdzie coś w JPK.

    > A oczywiście odniesienie do MNÓSTWA
    > transakcji skrzętnie wyciąłeś

    Proszę, 1000 wystarczy? Tylko skąd wziąłeś MNÓSTWO?
    Z postu J.F.?
    On nie pytał, tylko trollował!

    > A mnie akurat ta
    > ilość transakcji zaciekawiła.

    Transakcje to nie woda w rzece... LICZBA

    --
    'Tom N'