  • Data: 2021-04-23 22:54:55
    Temat: Re: Faktura i do kosza... :)
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    cef w
    <news:60832771$0$536$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Przeczytałem i przeanalizowałem odrobinę to co napisał.

    Tu masz co napisał pytający:

    "Wyszło, że raczej nic się nie dzieje."
    Przeanalizowałeś? Wątpię, że to analizowałeś...

    > Ale ja odnosiłem się do jego postu niezależnie czy
    > trollował czy bajdurzył czy to co zwykle.

    No i wszystko jasne, Ty się dałeś strolować JFu, coś w głowie uwarzyłeś, i
    odpowiadałeś w taki a nie inny sposób, nie na pytającemy, tylko trolu.

    Wróć do pierwszej wiadomości:
    ON -- ten , który kupił fizycznie i wziął fakturę, której...
    ONA -- firma/pracodawca Onego -- nie rozliczyła
    Pytający: MJ a nie J.

    Za trudne? ;P

    > Niech będzie, że liczba.
    > Pisałem przed chwilą, że się chcesz przyp...? :-)

    Byś podziękował za darmowe dokształcanie z języka polskiego :/

    --
    'Tom N'