  • Data: 2020-06-23 10:40:00
    Temat: Re: Dowcip
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ef082ca$0$507$6...@n...neostrada.
    pl...
    Dnia Sat, 20 Jun 2020 09:27:24 +0200, Shrek napisał(a):
> [...]

    azenia-prezydenta-za-napis-na-samochodzie-4615314

    Idzie nowe. Ciekawe - na 20 dni, na 3 lata, na stale?

    https://www.wprost.pl/wybory-prezydenckie-2020/10336
    845/policja-aresztowala-kukle-na-wiecu-dudy-w-krakow
    ie-ma-wladza-pelna-mise-ja-sluze-jej-podpisem.html

    "jeden z mężczyzn pchał na wózku kukłę przypominającą prezydenta z
    podpisem ,,Ma władza pełną misę, ja służę jej podpisem".

    Grupę protestujących zatrzymała policja. - Zaczęli nas legitymować.
    Gdy zapytałem, na jakiej podstawie, policjanci nie bardzo umieli mi to
    wyjaśnić, powoływali się tylko na ustawę o policji - opowiedział
    Onetowi mężczyzna, który pchał kukłę. Po chwili ludzie z
    transparentami zostali zwolnieni, ale pchający kukłę protestujący
    usłyszał polecenie czekania przy wózku. - Razem z tą ,,aresztowaną"
    rzeźbą czekaliśmy godzinę, może więcej. Potem rozmawiało ze mną dwóch
    panów, najpewniej ,,kryminalnych", bo nie byli umundurowani.
    Dowiedziałem się, że kukła zostanie zatrzymana, nie wiem w jakim celu.
    Potem jeden z panów komisarzy wypisał protokół z zatrzymania tej
    rzeźby-instalacji - opowiedział mężczyzna. Protokołu nie przyjął, bo
    jak twierdzi nie jest właścicielem kukły, a jedynie pchał wózek jako
    najsilniejszy z protestujących.

    J.