  • 1. Data: 2020-06-20 09:27:24
    Temat: Dowcip
    Od: Shrek <...@w...pl>

    jest taki stary kawał:

    http://kawaly-o-jasiu.blogspot.com/2009/11/dudus.htm

    Że stary świadczy data.

    I teraz w związku z ogólną sytuacją:

    1 - czy za opowiadanie kawału grozi trzy lata?

    2 - czy cytowanie kawału jest toższame z punktem 1?

    3 - a co jeśli dam tylko linka?

    4 - czy podananie linka do dowcipu z 2009 roku powoduje, że prawo działa
    wstecz i dowcip wtedy legalny staje się nielegalny;)

    5 - czy w związku z punktem 3 mam nosić ze sobą szczoteczkę?

    Ogólnie dużo starych dowcipów znów stało się aktualnych;)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-06-20 23:49:06
    Temat: Re: Dowcip
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 20.06.2020 o 09:27, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > 5 - czy w związku z punktem 3 mam nosić ze sobą szczoteczkę?
    >
    > Ogólnie dużo starych dowcipów znów stało się aktualnych;)

    Komuna wraca to się dziwisz że stare dowcipy się aktualizują?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2020-06-22 11:20:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 20 Jun 2020 09:27:24 +0200, Shrek napisał(a):

    > 1 - czy za opowiadanie kawału grozi trzy lata?

    Orzecznictwo pewnie się wykrystalizuje, bo kulsony zatrzymały gościa, który
    miał na furgonetce napisane "Wolę w szambie zanurkować niż na Dudę
    zagłosować".

    https://tvn24.pl/polska/zatrzymanie-i-zarzut-zniewaz
    enia-prezydenta-za-napis-na-samochodzie-4615314

    <<Akcja czysto polityczna. Przez godzinę czasu szukanie powodów
    zatrzymania, gdzie samochód jest ubezpieczony, wszystkie przeglądy. Sto
    telefonów czterech policjantów wykonało, aż w końcu stwierdzili, że
    zatrzymuje samochód za obrazę głowy państwa, artykuł 135. Czysto polityczne
    zatrzymanie.
    Pani studiuje chyba Kodeks karny, do czego się przyczepić w związku z
    naklejką. Powiedziała, że jest to obraza głowy państwa. Tam nie ma żadnych
    wyzwisk skierowanych do pana pseudoprezydenta, jedyne co jest, to jest pan
    prezydent w czapce. Każdy ma czapkę, na jaką zasłużył - mówił na filmie
    mężczyzna.

    Po kolejnych minutach dopytuje policjantki, "jaki jest powód zatrzymania".
    Słyszy odpowiedź: "Czekamy".>>

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-06-22 12:07:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]

    >telefonów czterech policjantów wykonało, aż w końcu stwierdzili, że
    >zatrzymuje samochód za obrazę głowy państwa, artykuł 135. Czysto

    Co by nie mowic, art jest.
    Pozostaje sie tlumaczyc, ze sie jest bylym zwiazkowcem :-)
    Ewentualnie uzgadniac z adwokatem, gdzie tu jest zniewaga.

    No i warto pamietac o art 226 - funkcjonariusze publiczni i organy
    konstytucyjne tez maja ochrone.
    Premier, ministry, poslowie, Sejm, Senat ...

    J.

  • 5. Data: 2020-06-22 12:31:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 22 Jun 2020 12:07:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > No i warto pamietac o art 226 - funkcjonariusze publiczni i organy
    > konstytucyjne tez maja ochrone.
    > Premier, ministry, poslowie, Sejm, Senat ...

    Ale on tylko deklarował, że woli nurkować. Gdzie tu zniewaga?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-06-22 13:14:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

    >Ale on tylko deklarował, że woli nurkować. Gdzie tu zniewaga?

    Nie mowie nie, ale to bedzie niezawisly prokurator i niezawisly sad
    ocenial :-)

    Natomiast sprawiedliwe mi sie wydaje, jakby go tak funkcjonariusze
    wrzucili do szamba.
    Wolał nurkowac, to niech sobie ponurkuje :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-06-22 18:30:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2020 o 13:14, J.F. pisze:

    > Natomiast sprawiedliwe mi sie wydaje, jakby go tak funkcjonariusze
    > wrzucili do szamba.
    > Wolał nurkowac, to niech sobie ponurkuje :-)

    No ale to dopiero jakby zagłosował na dudusia;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-06-23 10:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >jest taki stary kawał:
    >http://kawaly-o-jasiu.blogspot.com/2009/11/dudus.ht
    ml
    >Że stary świadczy data.
    >I teraz w związku z ogólną sytuacją:
    >1 - czy za opowiadanie kawału grozi trzy lata?

    Przeciez wiesz sam jak jest w sadach :-)
    No risk, no fun

    https://www.wprost.pl/wybory-prezydenckie-2020/10336
    845/policja-aresztowala-kukle-na-wiecu-dudy-w-krakow
    ie-ma-wladza-pelna-mise-ja-sluze-jej-podpisem.html

    >2 - czy cytowanie kawału jest toższame z punktem 1?

    Zniewazenie i to domyslam sie publiczne :-)

    >3 - a co jeśli dam tylko linka?

    Wspoludzial ?

    >4 - czy podananie linka do dowcipu z 2009 roku powoduje, że prawo
    >działa wstecz i dowcip wtedy legalny staje się nielegalny;)

    A czemu nie ?
    Np wtedy zniewazona osoba nie byla prezydentem, a teraz jest :)

    >5 - czy w związku z punktem 3 mam nosić ze sobą szczoteczkę?

    A pozwola zabrac do celi ?

  • 9. Data: 2020-06-23 10:40:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    azenia-prezydenta-za-napis-na-samochodzie-4615314

    Idzie nowe. Ciekawe - na 20 dni, na 3 lata, na stale?

    https://www.wprost.pl/wybory-prezydenckie-2020/10336
    845/policja-aresztowala-kukle-na-wiecu-dudy-w-krakow
    ie-ma-wladza-pelna-mise-ja-sluze-jej-podpisem.html

    "jeden z mężczyzn pchał na wózku kukłę przypominającą prezydenta z
    podpisem ,,Ma władza pełną misę, ja służę jej podpisem".

    Grupę protestujących zatrzymała policja. - Zaczęli nas legitymować.
    Gdy zapytałem, na jakiej podstawie, policjanci nie bardzo umieli mi to
    wyjaśnić, powoływali się tylko na ustawę o policji - opowiedział
    Onetowi mężczyzna, który pchał kukłę. Po chwili ludzie z
    transparentami zostali zwolnieni, ale pchający kukłę protestujący
    usłyszał polecenie czekania przy wózku. - Razem z tą ,,aresztowaną"
    rzeźbą czekaliśmy godzinę, może więcej. Potem rozmawiało ze mną dwóch
    panów, najpewniej ,,kryminalnych", bo nie byli umundurowani.
    Dowiedziałem się, że kukła zostanie zatrzymana, nie wiem w jakim celu.
    Potem jeden z panów komisarzy wypisał protokół z zatrzymania tej
    rzeźby-instalacji - opowiedział mężczyzna. Protokołu nie przyjął, bo
    jak twierdzi nie jest właścicielem kukły, a jedynie pchał wózek jako
    najsilniejszy z protestujących.

    J.

  • 10. Data: 2020-06-23 11:07:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 10:40:00 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > "jeden z mężczyzn pchał na wózku kukłę przypominającą prezydenta z
    > podpisem ,,Ma władza pełną misę, ja służę jej podpisem".

    Dobra zmiana to debeściaki. Żadna firma, za żadne pieniądze, nie wypromuje,
    tak jak oni.
    Dzięki misiewiczom obejrzałem teledysk Kazika, zdjęcia furgonetki, a teraz
    filmik z aresztowania kukły. O żadnym z tych wydarzeń
    kulturalno-społecznych bez ich zaangażowania przecie bym się nawet nie
    dowiedział.

    W burdelu musi być niezły pożar, bo na Trzaskowskiego nasłali Amerykanina,
    https://www.youtube.com/watch?v=LiIyK9d_tTg
    który okazał się zwolennikiem Maliniaka z Białegostoku:
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,26054941,trzasko
    wski-nie-dal-sie-nabrac-na-amerykanina-z-podlasia.ht
    ml

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek