  • Data: 2020-06-25 05:33:21
    Temat: Re: Dowcip
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Jun 2020 19:46:39 +0200, Shrek napisał(a):

    > Pytam o opinie tubylców. Z sądami od zawsze jest jak w innym dowcipie;)

    > Problem w tym, że to nie bardzo się nadaje. Przecież dowcip powstał na
    > długo przed tym, jak duduś został sławny;)

    Kiedys dowcip byl niewinny, a teraz zniewaza prezydenta :-)

    P.S. Ja go znam ze slowem dudek. Taki ptaszek.

    > Jak wyżej. Współudział w czym? W dowcipie sprzed 10 lat?

    W propagowanu dowcipu, ktory zniewaza glowe panstwa :-)

    > Ale wtedy nie było żadnego znieważenia:P Swoją drogą jeśli ktoś czuje
    > się znieważony dowcipem, który powstał zanim mógł go znieważyć, to sam
    > się w to znieważenie wpycha na siłę.

    Nie musi sie czuc zniewazony - to sie sciga z urzedu :-)

    Tym niemniej - czemu nie. Jakis tam kawal, ktory u powstania dotyczyl
    zmyslonej sytuacji i osoby, po paru latach moze swietnie pasowac do
    konkretnej.

    J.