  • Data: 2004-08-31 22:30:07
    Temat: Re: Dostep do internetu - poufne dane
    Od: "Mariusz Murawski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zalezy mi na tym aby nikt nie byl w
    > stanie podsluchac/podejrzec danych wysylanych i odbieranych z komputera
    > posiadajacego wyzej wymieniony dostep do internetu.
    > Pan z firmy jest w
    > stanie to zagwarantowac - przynajmniej tak telefonicznie powiedzial.

    Technologia Wi-Fi (802.11) nie jest w tej chwili w stanie zapewnic
    bezpieczenstwa przesylanych danych. To bezpieczenstwo nie zalezy od tego
    pana tylko od mozliwosci sprzetowych. A takich nie ma.

    > Z tego co
    > zaobserwowalem to bez wiekszych problemow mozna podgladac co ktos w
    > danej chwili robi itp.

    Pewnie dzialali bez szyfrowania. Z szyfrowaniem takie obserwacje trwaja
    dluzej zanim cos zobaczysz, ale i tak w efekcie dowiesz sie wszystkiego.

    > Zakladam, ze Pan z firmy wiedzial co mowi i ze polaczenie dla mojego
    > znajomego bedzie zrobione tak, zeby nie mozna bylo podejrzec.

    Przyzwoitosc kaze mi przypuszczac, ze wie, co mowi. Byc moze wiec zamierza
    zastosowac inna technologie niz wi-fi. Moze postawic do odbiorcy radiolinie
    z szyfrowaniem i innymi bajerami, ale to sa bardzo duze koszty.
    Chcesz sie zabezpieczyc przed podsluchem - tylko kabel.

    Mariusz M.