  • Data: 2004-08-31 23:28:40
    Temat: Re: Dostep do internetu - poufne dane
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "User" <to@_no_spam_.niezly.as> napisał w wiadomości
    news:ch2tbp$pbr$2@atlantis.news.tpi.pl...

    Stu procentowej pewności nikt Ci nie da.

    Co do ewentualnego odszkodowania, to musiał byś udowodnić, że obca osoba
    weszła w posiadanie tych danych podczas ich przepływu kanałem radiowym, a
    nie inaczej. Problem w tym, że owa obca osoba, jeśli nie działa na Twoje
    zlecenie, to popełnia przestępstwo. To jest to samo, co podsłuch (i nie
    chwalił bym się na Twoim miejscu tym, że to robiłeś - wiem, że w szczytnym
    celu, ale ...).

    By zapewnić w miarę bezpieczne połączenie, to przekaz musi być kodowany. Ale
    tu musiał byś się udać na odpowiednią grupę, ponieważ nie znam się aż tak na
    tym, by dyskutować. Z drugiej strony wydaje mi się, ze nie ma za wielkiego
    sensu walka z samym tylko kanałem radiowym. Jak puścisz nie kodowane dane w
    sieci, to równie dobrze dane mogą zostać przechwycone poza kanałem radiowym.
    A jak je zakodujesz, to z podsłuchu kanału radiowego nici.