  • Data: 2004-11-24 11:14:33
    Temat: Re: Datowniki pocztowe
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, czy inaczej wydawanie stempli trzeba jakoś ewidencjonować, bo
    przecież
    > pracownik po zmianie go musi gdzieś zabezpieczyć. Jeśli pracują na zmiany,
    > to musiał by mieć indywidualna kasetę albo coś w tym stylu, by czasem pod
    > jego nieobecność ktoś nie nakombinował.
    >
    > Stempel odbija się (powinno) codziennie również po to, by sie zabezpieczyć
    > przed pomyłką w ustawieniu daty. Chodzi o to, ze jeśli nawet by do pomyłki
    > doszło - tego wykluczyć nie można - to będzie to łatwo sprawdzić. W
    > rejestrze będzie odbita z błędem.

    W bankach w których pracowałam kasjerzy i dysponenci mieli "swoje" stemple
    za które odpowiadali. Każdy stempel po zakończeniu pracy jest odpowiednio
    zabezpieczany przed uzyciem go przez innego pracownika. I za to żeby tam
    trafil odpowiada pracownik który ma go na ewidencji.
    A blędy się zdarzają bardzo rzadko. Pracownicy posługujący się stemplami
    raczej odruchowo zmieniają już datę i przed jego użyciem rano odbijają go na
    raportach.

    Aga