  • Data: 2004-11-23 23:24:05
    Temat: Re: Datowniki pocztowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:co0c9g$bde$1@news.dialog.net.pl...

    > No niekoniecznie tak jest w bankach
    > W banku kasjer dostaje swój datownik, to jest odnotowywane w rejestrze, i
    > ten datownik jest przypisany do pracownika na dłuzej, nie na 1 dzien.

    Nie będę się kłócił. W znanych mi osobiście przypadkach w każdym razie
    datownik nie był przypisywany na stałe. Być może w bankach jest mniejsza
    rotacja. Zresztą, w małych Urzędach Pocztowych, czy jakiś filiach banków, to
    z reguły mają jeden stempel i prowadzi to jeden ajent. Z konieczności
    rotacji nie ma.

    Tak, czy inaczej wydawanie stempli trzeba jakoś ewidencjonować, bo przecież
    pracownik po zmianie go musi gdzieś zabezpieczyć. Jeśli pracują na zmiany,
    to musiał by mieć indywidualna kasetę albo coś w tym stylu, by czasem pod
    jego nieobecność ktoś nie nakombinował.

    Stempel odbija się (powinno) codziennie również po to, by sie zabezpieczyć
    przed pomyłką w ustawieniu daty. Chodzi o to, ze jeśli nawet by do pomyłki
    doszło - tego wykluczyć nie można - to będzie to łatwo sprawdzić. W
    rejestrze będzie odbita z błędem.