  • Data: 2004-11-24 22:24:08
    Temat: Re: Datowniki pocztowe
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:co2leo$bi7$6@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > (...) bo
    > mnie z reguły interesuje osoba "sprawcy" przystawienia stempla na jednym
    > konkretnym dokumencie i to sprawdzam. (...)

    Mnie natomiast interesuje, czy dany pracownik jest chwilowo nieobecny, czy
    np. się zwolnił z pracy i już nie będzie obecny. Dlatego wymyśliłem sobie,
    że jeżeli stwierdzę iż datownikiem tej osoby posługuje się "inna twarz" =
    osoba która mnie interesuje - zwolniła się. Stąd moje pytanie, czy datowniki
    osób zwolnionych są niszczone, czy przykładowo urząd pocztowy ma tyle
    datowników ile etatów i datowniki "przechodzą" z rąk do rąk wraz z rotacją
    kadrową.

    Natomiast zaobserwowałem, że w urzędach pocztowych przy zmianie w okienku,
    urzędnik pocztowy zwija wszystkie swoje zabawki, koperty, pocztówki, znaczki
    i zabiera na zaplecze, przychodzi druga zmiana i każdy ze swoim pudełeczkiem
    rozkłada widokówki, koperty - czyli istnieje domniemanie, ze towar jest
    gdzieś zabezpieczony w jakiejś szafce czy kasetce do następnego dnia kiedy
    przyjdzie do pracy.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl