  • Data: 2004-11-24 23:32:01
    Temat: Re: Datowniki pocztowe
    Od: " demagogia" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl> napisał(a):

    > Mnie natomiast interesuje, czy dany pracownik jest chwilowo nieobecny, czy
    > np. się zwolnił z pracy i już nie będzie obecny. Dlatego wymyśliłem sobie,
    > że jeżeli stwierdzę iż datownikiem tej osoby posługuje się "inna twarz" =
    > osoba która mnie interesuje - zwolniła się. Stąd moje pytanie, czy datowniki
    > osób zwolnionych są niszczone, czy przykładowo urząd pocztowy ma tyle
    > datowników ile etatów i datowniki "przechodzą" z rąk do rąk wraz z rotacją
    > kadrową.
    >
    > Natomiast zaobserwowałem, że w urzędach pocztowych przy zmianie w okienku,
> [...]
    Kilkanaście lat pracowałam w bankach i tam datowniki były przypisane do
    konkretnej osoby. Zmiana właściciela następowała jedynie w wypadku rotacji
    kadr. Jeżeli właściciel stempla był tylko czasowo nieobecny (choroba, zwykły
    urlop), to jego stempel(datownik) czekał w zamkniętej kasetce. Każda z nas
    miała obowiązek zamknąć swój stempel w swojej kasetce swoim kluczem. Tak było
    w bankach i przypuszczam, że inne instytucje posługujące się datownikami w
    stemplach miały podobną procedurę. Jakieś pytania?