  • Data: 2022-06-24 18:43:13
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2022 o 18:27, J.F pisze:

    > Dokladnie :-)

    No ale to jest tragedia - jak ktoś tak bezdennie głupi, żeby się do
    kamery afiszować z tym że jest pajacem, który nie wie po co mundur nosi
    i nie zna podstawy swojej pracy może zostać policjantem i przejść jednak
    rekrutacje, szkółkę i przełożonego, który przecież musi siłą rzeczy
    zauważyć że ma "przyjemność" z idiotą? Odpowiedź jest chyba tylko jedna
    - nikomu to nie przeszkadza:(

    > Czekaj czekaj ... bo jesli Ty wiesz, to "wszyscy wiedzą" i ma jakis
    > sens ukrywanie.

    Powiedzmy, że wiem o paru miejscach o których nie wszyscy wiedzą (ale
    też jakieś superduper tajne nie są. No ale po tym jak zamalowali je na
    mapie na czarno, to teraz już rzeczywiście każdy kto chciał;)

    > A obiekty naprawde tajne moze i pozostaly tajne ..

    Może... Zależy jak określać "tajność". Jak dla mnie robocza definicja to
    jak nie ma na wikimapji opisu co tam naprawdę jest:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!