  • Data: 2022-06-24 19:37:28
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2022 o 19:22, J.F pisze:

    > Nie "godzę", tylko "w celu".

    Robert sobie z 9kk1 wyciągnął (na wyrost), że jeśli się godzisz to jest
    w celu. No ale on na razie tylko nagrywa. A robert chce go ścignać, za
    to, że jeśli być może opublikuje opublikuje, to być może jakiś wywiad
    któryego być może będzie obchodziła jakaś baza paliwowa którą można
    sprawdzić w sieci być może obejrzy (co samo w sobie również nic nie
    znaczy).

    A więc robert stworzył konstrukcję potencjalnej nieumyślnej myślozbrodni
    pod takim jednak warunkiem, że kogokolwiek owa myślozbrodnia obejdzie;)
    I twierdzi, że to podstawa do traktowania fotografa jako zbrodniarza;)

    > Ale ... czym fotografujesz?
    > Bo zdjecia dzis szybko trafiaja na serwer googla.
    > I nie wiadomo, kto moze obejrzec.

    I chuja ma więc gwałciciel i ekshibicjonista:P

    > Ale "wikipedia" jest zagraniczna.
    > Trzeba by ENA zastosowac :-)

    Ja bym się zaczął zastanawiać, co w zasadzie należałoby zastosować wobec
    takiego kulsona z filmu? Z jednej strony wypierdol z pracy za zwykłą
    głupotę to dużo, ale z drugiej - przecież ten kolo się zupełnie do pracy
    w policji nie nadaje - nie dość że ma ewidentnie deficyty wiedzy to się
    z tym obnosi i jest z tego dumny. Skoro bycie niesprawnym fizycznie,
    przynajmniej w teorii, wyklucza bycie policjantem, to dlaczego
    niepełnosprawność umysłowa miałby być ignorowana? Za chwile kalekom damy
    mundury w imię poprawności politycznej i zrobimy z policji ochroniarzy,
    gdzie bez orzeczenia o niepełnosrawności się nie da? Idiotów po prostu z
    policji powinno się wypierdalać i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!