  • Data: 2022-06-24 18:53:50
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zajrzyj kpk, kiedy wszczyna się postępowanie karne. Takie postępowanie
    > ma między innymi na celu właśnie stwierdzenie, czy doszło do
    > przestępstwa. Umorzenie z powodu stwierdzenia braku cech przestępstwa
    > nei jest jakoś szczególnie rzadkie. Ale tu już trzeba przemyśleć, jakie
    > czynności mają sens. Bo o ile legitymowanie spokojnie obleci, albo
    > zabezpieczenie danych z kamery, czy innego nośnika, to z zatrzymaniem
    > bym nie szarżował.

    To ja przypomnę, bo chyba nie rozumiesz czemu dzejef sobie z ciebie
    łacha drze. Kiedyś kobiecie w jej samochodzie umarło dziecko - na tylnym
    siedzeniu w foteliku. Weszła do sklepu i jak wróciła to nie żyło - albo
    i wcześniej - nie wiadomo (dla ustalenia uwagi to zima była, więc nie
    przegrzanie).

    Policja postawiła matce zarzuty spowodowania śmierci a ty tłumaczyłeś,
    że tak trzeba bo inaczej nie da się śledztwa prowadzić i że to dla dobra
    matki te zarzuty jej stawiają. I wtedy pomyślałem sobie że służba
    uszkadza policjantów, który i tak z negatywnej selekcji pochodzą. I
    niestety do dziś zdania nie zmieniłem:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!