  • Data: 2022-06-24 19:10:02
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > rozkładać na czynniki pierwsze, bo zakładam, że skoro ktoś się tu
    > wypowiada, to zna podstawy. Jak nie zna, to zapyta. Czasem po prostu mi
    > sie oczywistych rzeczy nie chce bez potrzeby wyjaśniać. Albo p orstu nie
    > mam czasu.
    >
    > Bądź uprzejmy zapoznać się z art. 9 kk. Ciebie powinien tu zainteresować
    > §1. Czy uważasz, że osoba fotografująca celowo infrastrukturę krytyczną
    > istotną dla obronności kraju i publikująca to później w Internecie nie
    > "godzi" się na to, że służby obcego wywiadu to obejrzą?

    Z podkreślonego wynika wprost że to jest przestęstowo umyślne. Dobra -
    dajesz - w jaki sposób z tego że coś fotografuje (nawet póki co nie
    udostępniam) wynika że godzę się na to że obce służby to obejrzą?

    I po co, skoro jest to w googlu, wikimapi, ma swoją pinezkę na googlach
    ze zdjęciami o wiele lepszymi niż to na filmiku, a jakby mi się chciało
    to pewnie i dość dużo szczegółów bym wygrzebał w internetach a pewnie i
    na samej stronie orlenu - jak choćby na jakie paliwa i ile m3 mają te
    zbiorniki. W sumie nie muszę - nawet roweru nie muszę brać w street view
    widać/ I co - chesz zamknąć wszystkich którzy to wrzucili i dalej
    rozprzesztzeniają? A ten rzekomy proces to chyba po to, żeby jeszcze
    bardziej tą bazę rozpowszechnić w przestrzeni publicznej - może nawet
    memów się dorobi:P A wiesz, że tam można szpionów wysłać autobusem, bo
    to takie tajne, że nawet z autobusu odczytasz co tam jest i ile m3?

    > Resztę Twojego wystąpienia pozwoliłem sobie wyciąć, bo jak rozumiem
    > Twoje wątpliwości wynikają z braku znajomości przywołanego wyżej przepisu.

    Por raz kolejny stwierdzam, że ty jesteś takim sasinem prawa - jak coś
    powiesz, to można być pewnym że jest na odwrót.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!