  • Data: 2022-06-24 18:50:06
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2022 o 18:03, Shrek pisze:

    > Robert - wprost zapytam - z kim ty się na łby zamieniłeś? Z antonim czy
    > arnoldem?
    > "Kto, _w_celu_udzielenia_obcemu_wywiadowi_wiadomości_ określonych w § 2
    > , gromadzi je lub przechowuje, wchodzi do systemu informatycznego w celu
    > ich uzyskania albo zgłasza gotowość działania na rzecz obcego wywiadu
    > przeciwko Rzeczypospolitej Polskiej,"

    Już wiele razy to tu podkreślałem, że nie wystarczy umieć przeczytać
    artykuł. Trzeba jeszcze znać zasady ogólne, bo inaczej można się
    zbłaźnić. To grupa o prawie, więc nie chce mi się każdego aspektu
    rozkładać na czynniki pierwsze, bo zakładam, że skoro ktoś się tu
    wypowiada, to zna podstawy. Jak nie zna, to zapyta. Czasem po prostu mi
    sie oczywistych rzeczy nie chce bez potrzeby wyjaśniać. Albo p orstu nie
    mam czasu.

    Bądź uprzejmy zapoznać się z art. 9 kk. Ciebie powinien tu zainteresować
    §1. Czy uważasz, że osoba fotografująca celowo infrastrukturę krytyczną
    istotną dla obronności kraju i publikująca to później w Internecie nie
    "godzi" się na to, że służby obcego wywiadu to obejrzą?

    Resztę Twojego wystąpienia pozwoliłem sobie wyciąć, bo jak rozumiem
    Twoje wątpliwości wynikają z braku znajomości przywołanego wyżej przepisu.

    --
    Robert Tomasik