eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-) › Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
  • Data: 2021-12-14 16:50:16
    Temat: Re: Czy ambasadorem w państwie Watykan POWINIEN być nie katolik? :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2021 o 08:04, J.F. pisze:

    > Ani mozliwosci. Bo z kim chcesz podpisac dla kosciolow
    > protestanckich?

    Z każdym z Biskupów lokalnych.

    > Z prawoslawnymi by sie dalo, bo jakas tam glowa jest, a co z
    > islamskimi, buddyjskimi, hinduskimi?

    No więc i w wypadku Kościoła Katolickiego nie widzę takiej potrzeby.

    > Zawsze byl. od 966 :-)

    Niekoniecznie. X wiek, to moment, gdy Europa podzieliła się na "my
    katolicy" i "oni". Żeby wybić argument Katolikom trzeba był odo nich
    przystąpić i tyle. To coś, jak wstąpienie obecnie do Unii Europejskiej.

    > oczywiscie.. Chodzi mi tylko o to, ze królowa brytyjska nie wydaje
    > paszportow, nawet jesli jest to paszport Krolestwa i ma herb
    > krolowej. I choc wydaje je Urzad Paszportowy JKM, to nie znaczy, ze
    > Królowa moze chocby szefa tego urzedu mianowac :-)

    O ile się orientuję, to nie masz racji. Z tego właśnie powodu Królowa
    nie ma sama paszportu, bo by musiała sama sobie go wydać.

    --
    Robert Tomasik