  • Data: 2004-11-19 21:07:23
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cnllfr$uuh$1@news.dialog.net.pl...
    > Wiem, że ludzie wyjeżdzają z Polski bo tu nie mają perspektyw. Równie
    dobrze
    > pan też mógł opuścić ten kraj. Może było by to lepsze rozwiązanie niż
    > żalenie się na afery polityków i rządu.

    Wyganianie z kraju wszystkich pracowników naukowych, lekarzy, nauczycieli,
    personelu medycznego i zasiedlenie tych terenów rosyjskimi specjalistami
    może istotnie zmienić sytuację, ale na niekorzyść tych, którzy pozostaną i
    staną się niewolnikami obcych. Spędziłem kilka lat za granicą, pracowałem w
    Japonii i Irlandii, z tego dwa lata mieszkałem sam bez rodziny, co nie było
    łatwe. Nie wiem czy Pani próbowała opuścić ten kraj, ale tam nie jest się
    Japończykiem, więc niestety nigdy nie będzie Pani tak samo traktowana jak
    obywatele Japonii. Ma to swoje dobre strony, ale w większości złe. W
    Irlandii jest podobnie. Musiałem wtedy wyjechać, ponieważ tutaj nie mogłem
    uczciwie zarobić na utrzymanie rodziny, głównie z powodu polityki polskiego
    rządu i relacji ceny/płace.

    Pani Agnieszko, zwolenniczko jak widać polityki SLD, proszę odpowiedzieć dla
    kogo będzie to lepsze rozwiązanie, jeżeli wysoko wykształceni ludzie zaczną
    masowo wyjeżdżać zamiast starać się zmienić ten kraj tak, aby wszystkim
    Polakom żyło się tu lepiej. Jeżeli członkowie SLD oszukują Polaków powinni
    odejść z rządu. Zgadzam się z panią, że jeżeli oszustw dopuszczą się
    członkowie innych ugrupowań też powinni oni odejść z rządu. Jak na razie
    Prezydent i większość rządu to członkowie SLD dzięki chyba między innymi
    takim ludziom jak Pani, którzy na nich głosowali mimo przykrych doświadczeń
    jakie mieli Polacy z nimi w przeszłości. Niektórzy ludzie naiwnie zapominają
    wierząc w cud.

    Owszem zgoda, tylko tamci nie rządzą.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.