  • Data: 2004-11-20 16:58:08
    Temat: Re: Co mam zrobić
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 15:09:37 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Panie studencie Osiecki,
    > Muszę jeszcze jako zawodowiec dodać swój komentarz na temat pańskiej strony,
    > którą chyba już pan usunął z serwera, aby się dalej nie kompromitować i
    > dobrze.
    > http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/start.html

    Hehe, wiedziałem że ten niedorozwinięty troll zacznie szukać informacji o
    mnie - i znajdzie tę stronę sprzed lat :)

    > Uczę między innymi języków internetowych. Wielu moich studentów 3-ciego roku

    A naucz się zdrowego rozsądku, bo plujesz jadem na lewo i prawo :)
    Powinieneś poszukać dobrego specjalisty od chorób psychicznych, bo masz
    jakieś obsesje na punkcie "lewicy"...

    > Co jeszcze mogę dodać obiektywnie, to zapraszam pana na studia do Rzeszowa,

    Dziękuję, swoje skończyłem wiele lat temu...

    > ponieważ szczerze wydaje mi się, że zmarnował pan w AGH 3 lata i będzie panu

    Cóż, niektórzy chcą się zajmować robieniem stron - ja się zajmuję czym
    innym... Grafikiem/webmasterem nie byłem, nie jestem i nie zamierzam być.

    > Mimo wszystko powodzenia panu życzę,

    Ja Panu też - w leczeniu tej obsesji...
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944