  • Data: 2003-02-05 07:02:56
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Jeden normalny w rodzinie?

    No tak.... normalny, normalny by byl, gdyby sam wzial ta babcie na
    swoje barki, wypisac ze szpitala jest latwo, ale pozniej nia sie
    opiekowac jest o wiele ciezej... IMHO zawisc nic wiecej, skoro "oni
    dostali mieszkanie, to niech zaplaca za to jak najwieksza cene..."

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]