  • Data: 2003-02-05 11:28:58
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wrote in message
    news:b1pebt$8et$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jakby
    > mieszkanie
    >
    > Nie musieli tego robic prawda?

    Ale CHIELI i ZROBILI prawda ?

    Kazdy wmuk dostal "swoja czesc" z tym ze dwoje od razu, a Aginka
    rdostala a nie dostala.
    Nie nasza sprawa jest oceniac czy wlasciwie opiekowala sie dziadkami
    nie mamy danych..
    Nie wiemy czy w umowie darowizny jest cos na temat mieszkania Babci i
    Dziadka

    > Piszesz pózniej jak duzo kosztuje opieka nad
    > babcia - pomysl o tym, ze gdyby nie szczodrosc dziadków parę lat temu
    babcia
    > mialaby teraz za te pieniadze zapewnioną godziwą opiekę i to bez niczyjej
    > łaski.

    Pytanie czy MA godziwa opieke i czy np bdyby nie rozdala bedac
    jeszce w pelni swiadoma czy banda cwaniakow dawno by jej nie okradla...

    > Tylko jeszcze wyjasnij mi czemu tylko wujek ma partycypowac w kosztach
    > utrzymania chorej babci? Przeciez nie jest jedynakiem? O wnuczkach tak
    > szczodrze obdarowanych pare lat temu nie wspomnę...

    No wlasnie... Dlaczego.....
    Dlaczego nagle zachcialo mu sie "partycypowiac" ?
    Moze zapachnialo mieszkanko ?
    Moze steruje na "razaca niewdziecznosc" i przymierza sie
    do uniewaznienia darowizny ?

    Przez tyle let nie obchodzilo go ze rodzice Aginki
    nie moga nocy spedzac z dziadkami...

    > Raczej bym powiedziala ze podejmuje jakies odpowiedzialne kroki Rece umywa
    > cala reszta.

    Ja wstrzymalbym sie z tymi ocenami.
    Moze sobie wziac Babcie do sieboe - jak taki dobry.

    > Ty cala szczesliwa bo mieszkanie jest Twoje wiec babcia juz
    > niepotrzebna, remont przeprowadzony wiec szkoda by babcie wprowadzac do
    > odremontowanego pokoju, reszta rodziny nic nie robi.

    Reszta rodziny swoje dostala - podobno...

    > W tym kontekscie to
    > chyba dobrze, ze babcia zyje w swoim swiecie - oszczedza jej to
    rozczarowan.

    Prawda ?
    Nie widze powodu, by babcia miala nagle stac sie "przedmiotem"
    za pomoca ktorego wujek "wyrownuje porachunki".

    > Skadinad dla Ciebie tez dobrze bo babcia mogłaby wnosic o wycofanie
    > darowizny z powodu rażącej niewdziecznosci obdarowanego (AFAIR)

    Ja mysle ze cos podobnego kombinuje wujaszek.

    Nie wiem skad teza o razacej niewdziecznosci...

    Nie kazdy ma warunki opiekowac sie chorym.

    > HaNkA

    Boguslaw