  • Data: 2003-02-05 15:17:34
    Temat: Re: Boje sie - nawiązanie do pewnego posta:(
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zauważ, że ten "dobry" wujek chce sprawować opiekę nad babcią cudzymi
    > rękoma. Sam jej nie weźmie do domu aby się nią opiekować.

    A z jakiej racji ma ją brać do siebie, skoro babcia ma własne mieszkanie,
    elegancko wyremontowane przez cyniczną głuptulę, która wskutek myślenia
    życzeniowego przedwcześnie poczuła się właścicielką? Każde bezdomne małżeństwo
    z pocałowaniem ręki przyjmie taką okazję - sprawowanie opieki w zamian za
    notarialną darowiznę mieszkania. On będzie pracował zawodowo a ona siedziała w
    domu na urlopie macierzyńskim, opiekowała się babcią i własnym dzieckiem :)

    > znaczenie jak wychowasz dziecko.

    Owszem, ma i to podstawowe. Dobrze zarabiające dzieci zatrudnią na czas swojej
    pracy opiekunkę dla matki a nie wykopią jej do umieralni. Dobrze wychowane i
    normalne psychicznie dzieci są zdolne do uczuć wyższych, czyli MIŁOŚCI i
    wdzięczności dla swoich rodziców.

    Jak dużo pracuja, to i dużo zarabiają, więc stać ich na zatrudnienie pomocy.
    Nad forsę będą przedkładać więzi rodzinne. No chyba że są osobowościowo
    zaburzone, skrajnie egoistyczne,z cechami psychopatycznymi, ale to juz inny
    problem.

    > często charakter pracy polega na częstych i niezaplanowanych wyjazdach. Jak
    > więc sobie wyobrażasz sprawowanie opieki na osobą starszą. Sam znam taką
    > osobę, która w pracy ma zawsze czyste ubranie na zmianę i przedmioty
    > toaletowe, bo idąc do pracy nie wie czy noc spedzi w Warszawie, Mediolanie,
    > Wiedniu czy w Paryżu. Po prostu ma taką pracę, więc nie ... o podłości
    > czy .... Dla mnie ...byłoby uwiązywanie dzieci czy
    > wnuków do opieki nademną.

    Więc dziękuj swojej matce, że Cię po urodzeniu do przytułku nie oddała, tylko
    przez ileś lat rujnowała sobie zdrowie, karmiła mlekiem, prała pieluchy itp. A
    teraz prawo nakłada na Ciebie OBOWIĄZEK opieki nad matką. Bo do wdzięczności to
    Ty raczej zdolny nie jesteś.
    Leda