eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 02:19:42
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-20, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > Z naszymi emigrantami jest podobnie. Spora część z nich też popiera
    > pislam i ma mocne ciągoty "patriotyczne" i nacjonalistyczne. Niby tacy
    > wielcy patrioci, a siedzą za granicą. I skąd czerpią informacje?
    > Siedzą na drugim końcu świata i karmią się tylko i wyłącznie rządową
    > propagandą z udostępnionych w lokalnej kablówce kanałów tvpis kompletnie
    > nie wiedząc, co się tak na prawdę w kraju dzieje.

    Bo często nie znają języka :) Tu widać też efekt tego, na jaką
    imigrację dany kraj pozwala w tym jakie miejsca pracy oferuje. U mnie
    93 czy 97% głosowało na KO i pochodne.

    > https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,28262465,tyd
    zien-z-kremlowska-propaganda-pytalam-siebie-czy-czlo
    wiek.html

    Nie mam dostępu, ale mam bardzo podobny problem: moja mama jest
    niestety propis, nie da się jej wielu rzeczy wytłumaczyć i jedyne co
    pozostaje to unikanie określonych tematów. Oczywiście ogląda wyłącznie
    tvpis.

    --
    Marcin