  • Data: 2003-02-27 11:34:56
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Stan_Z" [...]

    > A czy masz jakąś inną propozycję dla rolników w sprawie miejsca do
    > manifestacji?

    Mam.
    Moga zostac "szwaczkami"...

    > Ciekawe dlaczego nikt z tu piszących nie chciał by zarabiać na czysto
    > 200-300zł miesięcznie?

    Mnie to nie ciekawi. to oczywiste...

    > Ciekawi mnie również dlaczego jeśli mięso tanieje ja nie moge kupić
    tańszej
    > szynki lub miesa w sklepie?

    Prosze zapytac o cene "cieklego azotu" i o cene surowca,
    moze an zrozumie

    > No i wreszcie zatanawiam sie kiedy ludzie w mieście (jestem mieszczuchem
    od
    > pokoleń) zrozumieją że w rolnictwie obrót kapitałem jest ograniczony do
    > trzech razy w roku i nijak sie to ma do możliwości przemysłu który może to
    > robić 12 razy a nawet 50. Przyroda przemysłowi nie stwarza ograniczeń.

    A mnie ciekawi dokad "dzialkowca wielkoobszarowego" majacego dzialke 2 ha
    bedzie sie nazywac rolnikiem.

    > Zastanawiam się również co by się działo gdyby nagle wieś przyszła szukać
    > pracy na naszym rynku.

    Nic. Wiekszosc "wsi" i tak szuka - od dawna...

    > Pewnie wyparli by nas bez bulu bo mogą pracować za
    > 500 zł i przeżyją a my nie bo nie starczy nam kasy na czynsze za
    mieszkania
    > i inne sprawy bytowe.

    Czy to powyzsze pananie zastanowilo ?

    > Stan_Z