  • Data: 2003-02-27 12:55:08
    Temat: Re: Blokady drog (Powtorka)
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/27/2003 12:45 PM, Stan_Z wrote :
    > Czyli np. postawcie sobie transparenty na polach czy wzdłuż drogi i sobie
    > pokrzyczcie.
    >
    > Już sobie wyobrażam jak będziesz zainteresowany wysłuchaniem o ich
    > problemach. Przejedziesz z prędkością 90km/h i nawet nie zastanowił byś się
    > po co Oni tam stoją.

    Gdzies tak zrobili, ze przechodzili w 100 osob w kolko na pasach, w te i
    z powrotem. Ale to tez jest do obejscia, wystarczy przy przejsciu
    postawic policjanta, zeby kierowal ruchem, az im sie znudzi.

    Ja powtorze swoje pytanie:
    Czy blokada drogi (mam na mysli postawienie pieciu traktorow w poprzek
    drogi) bez zezwolenia na manifestacje w tym miejscu jest legalna?
    Jesli nie jest, to z jakiego paragrafu?
    Czy znaczenie ma wielkosc drogi?
    Czy policjanci sa winni zaniechania obowiazkow sluzbowych (i ewentualnie
    narazenia kogos/czegos na straty) z powodu nie podjecia proby
    odblokowania drogi (z uzyciem odpowiednich - wlasnie: jakich?) srodkow?
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |