  • Data: 2003-02-27 13:28:39
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "Dan" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od kiedy słowo razy = miesiace

    Ale ja nic nie napisalem ze razy=miesiace.

    > Jak znajdziesz w moim poście słowo miesięcy lub miesiąc to przesyłam Ci
    > piwo. :-))))

    Slowo "miesiace" w moim poscie zostalo wykorzystane
    jedynie do przykladu dla przemyslu.
    Co nie zmienia calkowicie sesu mojej wypowiedzi.

    A zastanawiajac sie jeszcze raz nad twoja wypowiedzia to:
    skoro rolnictwo 3 "razy" do roku ma taka mozliwosc zarobku
    a przemysl 12 "razy" do roku, to wynika z tego, ze przemysl
    moze miec i 12 razy calkiem niezly dochod
    w ciagu miesiaca? a potem zimuje tak samo jak rolnicy.