  • Data: 2003-02-27 12:09:48
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "Dan" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy masz jakąś inną propozycję dla rolników w sprawie miejsca do
    > manifestacji?

    Tylko dlaczego w wiekszym stopniu to sie odbija na przecietnym
    czlowieku, ktory akurat musi dojechac do pracy?
    Moze niech poblokuja jadacych do pracy ministrow?

    > Ciekawe dlaczego nikt z tu piszących nie chciał by zarabiać na czysto
    > 200-300zł miesięcznie?

    A co znaczy na "czysto"?

    > Ciekawi mnie również dlaczego jeśli mięso tanieje ja nie moge kupić
    tańszej
    > szynki lub miesa w sklepie?

    pl.biznes i tam znajdziesz odpowiedz :)

    > No i wreszcie zatanawiam sie kiedy ludzie w mieście (jestem mieszczuchem
    od
    > pokoleń) zrozumieją że w rolnictwie obrót kapitałem jest ograniczony do
    > trzech razy w roku i nijak sie to ma do możliwości przemysłu który może to
    > robić 12 razy a nawet 50. Przyroda przemysłowi nie stwarza ograniczeń.

    Grubo sie mylisz - to wszystko jest zalezne od siebie.
    Rowniez polecam pl.biznes i przeczytanie przez ostatni rok postow.

    > Zastanawiam się również co by się działo gdyby nagle wieś przyszła szukać
    > pracy na naszym rynku. Pewnie wyparli by nas bez bulu bo mogą pracować za
    > 500 zł i przeżyją a my nie bo nie starczy nam kasy na czynsze za
    mieszkania
    > i inne sprawy bytowe.

    A gdzie ta robota za 500 zl? Bo jakos niestety nawet mieszczuchom (bez
    obrazy)
    trudno znalezc prace!

    Pozdrawiam
    Dan