  • Data: 2022-04-16 22:34:15
    Temat: Re: Bezprawne używanie kodów ean
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > W tytule stoi, że bezprawnie używają kodu, wiec z czego
    > to bezprawie wynika?

    A z czego ma wynikać np. brak "niskiej szkodliwości społecznej"
    zdaniem jakiegoś Wysokiego Sądu?

    Tomasik postawił (hipo)tezę. _Może_ dobrze uzasadnioną ale "niekoniecznie".
    Bezprawne może być zbrodnia, przestępstwo albo "tylko" wykroczenie.

    Gdyby prawo było (zawsze) proste i łatwe w interpretacji to prawnicy by
    o wiele mniej zarabiali :-)

    --
    A. Filip