  • Data: 2022-04-17 03:10:41
    Temat: Re: Bezprawne używanie kodów ean
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-16, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > Jak komuś zależy to pewnie najprościej byłoby napisać do b...@g...org i poprosić
    > informację w jaki sposób (i na jakiej podstawie) egzekwują nie używanie kodów
    kreskowych
    > przez podmioty nieuprawnione. ;)

    Tu jest skrótowe omówienie na gruncie brytyjskim:
    https://www.addleshawgoddard.com/en/insights/insight
    s-briefings/2017/retail-and-consumer/retail-and-cons
    umer-newsletter-february-2017/barcodes-who-owns-them
    -and-how-can-you-use-them/

    Generalnie nie wygląda to mocno. W skrócie:
    - pogwałcenie praw lincencyjnych (kontekst ewentualnych szkód)
    - wprowadzenie w błąd konsumentów
    - naruszenie dobrego imienia firmy (jeśli podszywające się produkty
    będą gorszej jakości)

    --
    Marcin