  • Data: 2022-04-18 15:41:47
    Temat: Re: Bezprawne używanie kodów ean
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie nie wygląda to mocno. W skrócie:
    > - pogwałcenie praw lincencyjnych (kontekst ewentualnych szkód)

    jeżeli jako firma nie jestem oficjalnym licencjonobiorcą innych kodów to niezbyt
    widzę
    pole żeby zmusić mnie do przestrzegania zapisów licencji

    > - wprowadzenie w błąd konsumentów

    słabe, konsumenci (w jakimś niewielkim procencie) może kojarzą prefix kraju
    produkcji, ale
    nie wierzę że da się tu realnie coś ugrać z kodem firmy (a i tak - patrz niżej)

    > - naruszenie dobrego imienia firmy (jeśli podszywające się produkty
    > będą gorszej jakości)

    Robert pyta o nieużywany zakres "konkretny prefiks akurat nie jest nikomu
    przydzielony"
    więc tu też nic...

    podtrzymuję - ochrona patentowa sposobu graficznej reprezentacji zapisu cyfrowego (o
    ile
    istnieje)