  • Data: 2006-01-29 09:06:54
    Temat: Re: Banalne, ale...
    Od: "Cyberix" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Proste - chyba - pytanko. Co grozi i czy za wykorzystanie numeru
    > telefonu jednej firmy przez drugą bez jej wiedzy - przykład: pracownik
    > dajmy na to Kowalski ;-) załozył działalność gospodarczą i pracując
    > dodatkowo w firmie np hucie wykorzystał w materiałach reklamowych
    > swojej działalnosci - produkcji koszy - telefon swojej maczierzystej
    > firmy bez zgody swojego przełożonego - dyrektora huty. jak wygląda
    > stan prawny - chodzi o wykorzystanie nr telefonu pomijając inne
    > kłamstwa

    Generalnie, mając telefon służbowy za który płaci firma nie wolno z niego
    dzwonić prywatnie, ewentualnie prywatne połaczenia powinien pokrywać
    pracownik. Dlaczego? Otóż, koszt każdego połączenia firma wlicza sobie w
    koszty, a zatem dochodziło by do sytuacji, że prywatne rozmowy pracownika
    wliczane sa w koszty działalności firmy, a tak nie wolno. Z tego co wiem to
    firmy róznie to załatwiają, jedne nie zwracają na to uwagi, inne każą sobie
    płacić za prywatne rozmowy a w jeszcze innych trzeba pisać oświadczenia, iż
    telefonu nie wykorzystuje sie do prywatnych rozmów.