  • Data: 2002-12-03 21:49:44
    Temat: Re: Antykoncepcja po stosunku
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kotkowicz <k...@h...jmg.com.pl> wrote in news:3DECA02B.83F0EDC6
    @hoth.jmg.com.pl:

    > Zeby mnie wlascicielka na zbity pysk wywalila? :>
    > Ona moze nie zrozumiec naszego grupowego poczucia humoru :>

    Moze to nie bedzie dokladna odpowiedz na glowny watek ale czasem mam wrazenie ze
    na pl.soc.seks osoby ktore sie tam swiezo pojawiaja czuja sadomasochistyczna
    potrzebe klocenia sie z Arkiem-Arnoldem (no ktores z tych imion chyba) a zwlaszcza
    w temacie aborcji czy tych tabletek poronnych.Nie wiem z czego to wynika:czy z
    checi przypobania sie stalym weteranom tamtej grupy czy po prostu z checi
    pokazania swojego czasami naprawde bezesensownego zdania w klotni z Arkiem-
    Arnoldem bo po prostu taka moda i tyle.Ja w ogole tego nie rozumiem...ktos uwaza
    ze aborcja jest ok,ktos uwaza ze to morderstwo i zapewniam ze nigdy,za cholere sie
    nie dogadacie.Jak bylem na 2 roku to na cwiczeniach z prawa karnego asystent
    wyraznie he he zabronil rozmow o karze smierci i aborcji bo nigdy sie nie dojdzie
    do wyposrodkowanej opinii godzacej przeciwnikow i zwolennikow.Ja tez tak uwazam.A
    to ze Arnold-Arek jest przeciw to jego sprawa,ma prawo obstawac przy swoim a to ze
    komus grozi czy rzekomo grozi to ja juz tego nie bede oceniac ale w wiekszosci
    wypadkow to hmmm rzekome czy prawdziwe grozenie jest po prostu wymuszane przez
    ludzi ktorzy ida za moda zeby zwalczyc "slawnego trolla Arka" (akurat dla mnie to
    zaden troll,tylko normalny facet ktory ma swoisty charakter ale nie mnie to
    oceniac).
    Takie jest moje zdanie,zreszta warto sie przyjrzec kiedy ktos wywoluje temat
    aborcji na pl.soc.seks i jak reaguje wiekszosc bywalcow grupy.Do niczego to nie
    prowadzi,a przeciez macie chyba ludzie KF-a wiec robcie z niego uzytek

    - PzKw Panther Pawel -
    - gg 2561349 -