  • Data: 2002-12-03 23:37:28
    Temat: Re: Odp: Antykoncepcja po stosunku
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip 'Kafarov wrote:
    > Przystopuj, dajcie sobie siana juz....
    [..]
    > Jak masz ochote na sparing z kolega, [..]

    Ochoty nie mam najmniejszej bo kij wie czy takie
    nie ma żółtaczki czy innego syfu. Ale niestety obowiązek wzywa.
    Dopóki paru gostków wyda kilka tysięcy złotych na odbudowę uzębienia
    to reszta nigdy nie nauczy się szanować rozmówców.
    A opieszałość naszego wymiaru sprawiedliwości po prostu już mnie
    irytuje i czas wziąć niektóre sprawy we własne ręce.

    > Mam nadzieje, ze sie pogodzicie, a Ty dasz sobie na looz Arku.

    Dawałem sobie luz przez bite 2 lata, ale nawet święty ma swoje
    granice wytrzymałości, a ja przez ten czas wykazałem się
    aż nadmiernym spokojem i wyrozumiałością.
    Niestety ignorowanie tych ludzi nic nie daje, a wręcz przeciwnie -
    wywołuje tylko eskalację ich ataków na mnie, moich bliskich, a nawet
    firmę i współpracowników.
    Gościu miał wybór - mógł mnie zwyczajnie przeprosić, przesłać jakąś
    kaskę na pepsi lub dużego loda i byłoby po sprawie.
    Woli jednak dalej mnie znieważać, więc poniesie tego konsekwencje.
    Zgłoszenie poszło już do prokuratury, cyrk się rozpoczął.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm