  • Data: 2002-12-03 20:10:41
    Temat: Re: Antykoncepcja po stosunku
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kotkowicz wrote:
    > Zeby mnie wlascicielka na zbity pysk wywalila? :>

    Prokurator też raczej nie zrozumie Twojego poczucia
    humoru, a właścicielka jak odbierze wezwanie z prokuratury
    i liścik z TPSA to też Cię wywali.
    Pajacujesz by ukryć swoje tchórzostwo i brak honoru, ale
    obawiam się, że na dobre Ci to nie wyjdzie.

    Tak czy siak czekam jeszcze do 23:30 na Twój adres, potem
    nadaję na poczcie list do prokuratury i zacznie się cyrk.
    Twój wybór, żebyś mi potem nie smęcił i nie płakał po grupach.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm