  • Data: 2007-01-12 10:27:39
    Temat: Re: Allegro, zagubiona paczka na poczcie - jak to w końcu jet?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zakupiłem miesiąc temu na Allegro kartę pamięci. Przesyłka zaginęła.
    > Sprzedający na razie zachowuje się ok., tzn. jest z nim kontakt, przysłał
    > dowód nadania, dowód złożenia reklamacji, itd. Przejrzałem wątki na ten
    > temat oraz kodeks cywilny i wniosek mam taki, że w momencie nadania
    > sprzedający dopełnił zobowiązania i jego odpowiedzialność się na tym
    > kończy (ewentualnie powinien przekazać mi odszkodowanie od poczty).

    Dzwonilem w podobnej sprawie do pihu, powiedzieli, ze zawarlem umowe na
    zakup czegos tam ze sprzedajacym, a nie z poczta, wiec nie interesuje mnie
    jak sprzedajacy dostarczy przesylke, ma byc u mnie i juz.
    Inna sprawa jest jesli swiadomie rezygnujesz z ubezpieczenia - jest napisane
    ze paczka ubezpieczona to doplata, jesli z tego nie skorzystasz to twoj
    problem.
    Pozdrawiam
    Michał Trych