  • Data: 2007-01-12 13:15:04
    Temat: Re: Allegro, zagubiona paczka na poczcie - jak to w końcu jet?
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    news:eo7ns5$mt8

    > Dzwonilem w podobnej sprawie do pihu, powiedzieli, ze zawarlem umowe na
    > zakup czegos tam ze sprzedajacym, a nie z poczta, wiec nie interesuje mnie
    > jak sprzedajacy dostarczy przesylke, ma byc u mnie i juz.
    > Inna sprawa jest jesli swiadomie rezygnujesz z ubezpieczenia - jest
    napisane
    > ze paczka ubezpieczona to doplata, jesli z tego nie skorzystasz to twoj
    > problem.

    Jest to kolejny bubel "made in allegro" szanujace serwisy maja opcje wysylki

    - wysylka
    -opcja ubezpieczenia

    Mozna sobie wybrac dowolnie , placisz troche wiecej ale masz pewnosc . Nie
    placisz nie masz pewnosci .
    Z drugiej strony w przypadku wysylki po wplacie na konto za "0" sprzedajacy
    powinien wyslac ja tak zeby dotarla ...
    Takie jest moje zdanie ( biskup na allegro ) :)))

    Jaca