  • Data: 2009-08-13 09:54:33
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > - po co wchodzili, skoro czesc znajomych nie została wpuszczona?

    To nie jest temat na te grupe, ale czytalem kilka artykulow nt. tzw.
    clubbingu, z ktorych wynikalo, ze jest to absolutnie typowe
    zachowanie. Idzie kilkoro znajomych, czesc wchodzi, czesc nie, i obie
    czesci uwazaja to za cos normalnego, "tak ma byc", i jutro znowu ida
    razem, i znowu czesc (inna!!!) wchodzi, czesc nie, itd. Oberwanie od
    ochrony od czasu do czasu po ryju tez jest wliczone w system.

    Dla mnie to jest niepojete, ale ja to truskawki cukrem.

    Oczywiscie raz na rok do tzw. klubu chce wejsc grupa osob nieznajaca
    tamecznych obyczajow i wtedy robi sie afera i artykuly prasowe.

    Ja bym tylko chcial poznac liste lokali, gdzie takie zasady
    obowiazuja, a gdzie nie, bo czasem by czlowiek chcial gdzies pojsc na
    piwo czy cos, a stycznosci z tym srodowiskiem nie zycze sobie miec.

    MJ